torsdag 11 augusti 2011

Bilfrakt söderut

Nu är jag åter i hemorten Falun efter XC EM, men redan i morgon är det dags att packa sig iväg igen, denna gång till CykelVasan. Fick med mig förbundets mekbuss, en Peugeot Boxer från Hansson Bil, men den ska egentligen vara stationerad i Falköping. Istället för att köra den ner dit och sen ta tåget hem hit igen så levar jag med förhoppningen att någon som ska ner mot dessa breddgrader kan tänkas sig att köra ner den. Jag tar t.ex. med den till CykelVasan och hoppas att någon sådan människa finns där. Om du eller någon du känner skulle ha nytta av att få en bilresa till Västergötland betald eller bara känner för att vara vänlig så är ni mer än välkomna att höra av er till mig per e-post (fredrikericsson@scf.se) eller telefon (0707797169).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar