söndag 13 mars 2011

On the road again

Efter tre veckor på Cypern blev det tre hela dagar hemma i Falun tillsammans med fröken Ängsås d.ä. innan det nu är dags för avfärd mot Spanien och Benicassim. Det blev dagar med mycket "kvalitetstid", innehållandes restaurang- och cafébesök, skidåkning i strålande solsken, bio och allmänt häng hemma i soffan, så nu är jag redo att axla en ny månad hemifrån!

För någon timme sedan passerade jag centrala Barkhyttan på väg söderut och genomförde naturligtvis den obligatoriska fotograferingen. Medan jag tog bilden gjorde en av husets invånare säsongsdebut i Omloop van het Waasland i Belgien, ett riktigt härligt kantvindslopp...


Innan jag sätter mig på planet i morgon ska jag idag hålla föreläsning för Sveriges största cykelklubbs, Fredrikshofs CK's, gruppledare :-)

2 kommentarer:

  1. Tack för en mycket bra föreläsning. Bra förklaringar av det som jag tidigare haft svårt att ta till mig genom att bara läsa om det. Btw - vad var det för presentationsprogram du körde, såg mycket proffsigt ut? Hofvare

    SvaraRadera
  2. Hallå hovaren!

    Roligt att du uppskattade föreläsningen :-)

    Presentationsprogrammet heter Prezi (www.prezi.com)

    SvaraRadera