måndag 27 april 2009

Ryggjävel!

Ryggsmärtorna som dök upp som en blixt från klar himmel för tre veckor sen vill inte riktigt ge sig. Det har varit smärtsamt att ta sig ur säng på morgonarna, men i morse var lite värre än vanligt och jag fick köra "ålning medest hasning" ur sängen. Tänkte ha ett videoklipp med någon som ålade sig. Blev lite förvånad när jag sökte på "ålning medest hasning" på YouTube och nästan bara fick upp en massa instruktionsvideos för hur man ska behandla sitt hasch. Tyckte det här var ganska sött så det fick vara med:

2 kommentarer:

  1. Vet precis ad du menar då jag själv lider av dålig rygg, i mitt fall beror det på att jag drabbats av en sällsynt sjukdom (Ehlers Danlos Syndrom). Enligt läkare på Ackis är mörkertalet för EDS stort, c:a 1 av 5000 har det i någon form. Kolla upp det med läkare, då du kan få hjälp. Vidare info finns på http://www.ehlers-danlos.se/

    Hälsningar,

    Fritz

    SvaraRadera
  2. Det finns en länk till ålning MEDELST hasning. Kolla 'ålning medelst hasning a la ella!' på you tube. Har ett svagt minne att du såg ut ungefär så för 30 år se'n. Är cirkeln sluten nu?

    SvaraRadera