söndag 28 november 2010

Finn ett rätt

Så här ser väderkartorna för Falun och Dubai ut den närmaste veckan...



... en ska bort, vilken? ;-)

Eftersom jag reser relativt mycket i samband med olika jobb och projekt, är det lätt att bli lite trött på allt flängande. Därför är det lite märkligt att jag längtar så efter ytterligare en resa. Men den här gången är det lite annorlunda, det enda jag och Erika tänkt göra nere i Dubai är att koppla av. Så här föreställer jag mig en perfekt semesterdag:

08:45 Vaknar till ljudet av vågornas brus
09:00 Frukost
10:00 Tupplur
11:00 Lättare träning
13:00 Lunch
14:00 Stranden eller poolen
17:00 Massage
18:00 Tupplur
19:00 Middag
22:00 Promenad på stranden
23:00 Somnar in till ljudet av vågornas brus

3 kommentarer:

  1. Många tupplurar för att vara så pass inaktiva. Ska ni inte sova på riktigt? ;-)

    SvaraRadera
  2. Inte är det rubriken ivarje fall... Finn stavas med 2 n... =0)

    SvaraRadera