måndag 22 november 2010

Och vinnarna är...

Igår kväll drog vi vinnarna i den utlottning vi hade i JoFre Sport inför Svenska Cykeldagarna. En veckas träningsresa inkl. flyg, transfer och boende med helpension gick roligt nog till min f.d. lagkamrat i Team Cykelcity, Kalle Sandell, alias Jörgen eller "Crazy Plumber" :-)

Han är en skön typ så jag hoppas han utnyttjar sin fria resa under en period när jag är där nere själv så att vi kan cykla ihop och snacka lite skit (ljuga om hur grymma cyklister vi varit en gång i tiden). För er som inte genomförde enkäten som krävdes för att vara med i utlottningen så var en av frågorna vilken idrottslig nivå man själv bedömer sig vara på på en 10-gradig skala där 1 är nybörjare och 10 är svensk elit. Jag och Jocke skrattade lite när vi såg att Kalle klassat sig själv som en 9:a. Jag menar killen har under 2010 vunnit elittävlingar i Sverige, varit på pallen på relativt stora internationella tävlingar och var 3:a på Sista Chansen i mitten av september. När jag frågade Kalle hur han tänkte när han skattade sig själv som strax under svensk elit svarade han "men Fredrik, jag var så bakfull när jag fyllde i den där enkäten så jag kände mig inte riktigt i form den dagen"...

Övriga vinnare, d.v.s. de som vann varsin uppsättning cykelkläder från Intur Sports, är Roger Johansson, Mattias Arnell, Tomas Tällström, Gustaf Berglund och Mats Allerstrand.

Grattis allihop!

Såhär såg förresten våra monter ut nere på mässan.

1 kommentar: