måndag 16 augusti 2010

Helt slut

Idag har jag varit ute och cyklat mountainbike en längre sträcka. Fem timmar över stock och sten. Har alltid gillat att träna och stå i och de senaste åren har jag ytterst sällan varit den svagaste länken i en träningsgrupp. Som "förstaårsmotionär" har dock formen sakta men säkert dalat sen sista tävlingen för snart ett år sen. På dagens tur fick jag slita röven av mig hela vägen. Kanske beror på träningssällskapet...?


Från vänster: Magnus Darvell, Matthias Wengelin, Emil Lindgren och Mattias Nilsson. Som ni ser har jag inte riktigt lärt mig var kameralinsen sitter på min nya iPhone eftersom jag har ett finger över vänstra nederkanten :-)

4 kommentarer:

  1. Det resesällskapet var i jävligaste laget!

    SvaraRadera
  2. Ville bara passa på att gratulera till att du går mot vinst i cyclesports ranking i år igen, inte illa för en motionär...!

    http://www.cyclesport.se/nyheter.asp?sida=ranking&lang=sve

    SvaraRadera
  3. Darvell, Wengelin, Lindgren, Nilsson, vilka är dom ?!?! Har aldrig hört talas om. Vart fan är Tynell ????

    SvaraRadera
  4. Varför var inte dessa killar och körde cupen i S-Tälje?

    SvaraRadera