fredag 18 december 2009

Left 4 Dead II

Jag vet inte varför, men TV-spel har aldrig intresserat mig överhuvudtaget. Nästan lite tråkigt på något sätt eftersom det, förutom själva spelandet, verkara vara ett skönt sätt att umgås med vänner. Nu när jag lagt tävlingsidrottandet på hyllan kanske TV-spelslusten vaknar till liv som ett nytt sätt att få utlopp för den inneboende tävlingsdjävulen?

Just nu går det en reklam på TV för spelet "Left 4 Dead II" och i reklamen hörs låten "Electric Worry" med gruppen "Clutch". Upptäckte Clutch av en ren slump 1996, när jag råkade hitta ett kvarglömt kassettband uppe på mitt skåp när jag gick på gymnasiet. Bandet hade gruppen "Paradise Lost" på ena sidan och Clutch på andra och de blev genast favoriter och självklara i min musiksamling.

3 kommentarer:

  1. Ojojoj! Nu snackar vi grym musik! Tack för ett grymt tips!
    Jag kan lära dig spela lite tv-spel om det är så. Bilspel vore ju något för dig, det är jag grym på ;)

    SvaraRadera
  2. Håll dig undan från spelen så länge du kan, dagens spel är beroendeframkallande. Önskar jag aldrig spelat nya COD....

    SvaraRadera