lördag 12 september 2009

Absolut Rock

Jag lite förtjust i designen på Absolut Vodkas Limited Edition. Igår såg jag nya Absolut Rock på Arlanda. Fan att man inte får köpa alkohol när man flyger inom EU! Eftersom jag inte dricker borde jag väl vara undantagen såna larviga regler. Den var hur som helst grymt snygg. Inget annat att vänta heller för den delen. Måste se till att köpa hela kollektionen med Absolut Bling, Disco, Maskerad och Rock.


Hon som stod i utställningsmontern var mycket trevlig och tillmötesgående (annars vore hon ju förstås en rätt kass försäljare). Hon berättade bl.a. att Absolut sköljer rent flaskorna invändigt med vodka innan ny vodka hälls i, att det ska finnas en Boston Tea Party Limited Edition som bara säljs i Boston och dessutom hade hon den goda smaken att ge mig ett flott nitarmband som man egentligen bara ska få med när man köper en flaska :-)

2 kommentarer:

  1. Hon hade möjligtvis inte gummihandskar?
    /Steve

    SvaraRadera
  2. Jag bara måste ha den! Begär, begär!

    SvaraRadera