söndag 4 oktober 2009

Äventyr

Har haft en riktigt riktigt bra helg (särskilt tack till "gemålerna" Erika, Ingrid och Sara) och imorgon påbörjas USA-resan. Eller ja, flyget går inte förrän kl 10:40 på tisdag, men jag åker hemifrån imorgon!

Trots alla trevligheter i helgen känner jag mig fortfarande väldigt trött och sliten. Efter fem dagars vila sen sista starten tränade jag 15min crosstrainer, 15min roddmaskin och 30min gym igår. Idag kändes det inte alls särskilt motiverat med någon fysisk aktivitet. Men det är förstås, varför träna i höstrusk (eller inomhus) när jag på onsdag kan ta en joggingtur utmed Venice Beach och kanske stanna till vid det mytomspunna "Muscle Beach" för lite bålstyrketräning ;-)


Efter flera veckors planering var dagens packning mer eller mindre bara en formalitet där allt skull bockas av packlistan...

Insåg precis att den här resan blir nytt personligt rekord i att vara så långt i från Svea Rike det bara går här på jorden. Måttade på min jordglob och både Peking och Libreville ser ut att ligga betydligt närmare än Los Angeles.

1 kommentar:

  1. Ha ha! Skulle vara roligt å se dig köra lite bålträning på muscle beach! Du kan ju fråga om dom har någon pilatesboll.

    SvaraRadera