onsdag 7 oktober 2009

Resesunk

Fy fan vad det är långt till L.A.!

Fetaste med flyget hit var nog när vi flög över Las Vegas i mörker. Shit, de måste ha ett kärnkraftverk i varje gathörn i den hålan, man blev ju nästan bländad på 11000 meters höjd.

Imorse var vi ner och tittade på soluppgången, fiskmåsar, surfare och badvaktstorn på Venice Beach. Det finns otvivelaktigt fler orginella människor här än hemma i Falun, t.ex. folk som joggar på stranden i speedos kl 06:50 eller rullstolsbundna hippies som smyckat sin permobil väldigt väldigt mycket :-)

Nu ska vi åka och shoppa lite innan vi drar in till stan...

4 kommentarer:

  1. Den här bloggen behöver bilder. Mest på män i speedos, så klart.

    SvaraRadera
  2. Långt till L.A...jag vet! När jag åkte till Nya Zeeland var det 11.5h flygning från LA till ön. Rätt drygt men inget jämfört med när jag flög hem till Sverige...ensam.

    Se till att vissa grabbarna på Muscle Beach hur en riktigt solbränna ser ut;-)

    SvaraRadera
  3. När jag blir stor kommer jag vara en Speedos runner...

    SvaraRadera
  4. Om alla är orginella så blir ju till slut det orginella normalt.

    Om man ska vara orginell där ska man väl ha grå kostym och hatt ;)

    SvaraRadera