tisdag 24 november 2009

Klusterarbete

Som vanligt så här års har jag tagit på mig nästan lite onödigt mycket jobb i firman. En solklar kompensationseffekt för att jag håller igen med arbete under tävlingssäsongen. Idag har jag förberett en föreläsning som jag ska hålla på torsdag och jobbat med de nya träningsprogrammen för Vasaloppet som jag snart tänkte lansera.

Cykeldagarna i helgen var väldigt trevliga, som vanligt. Cykelgalan höll lite extra hög klass när cykelentusiasten Martin Stenmarck gästade och bjöd på show. Man kan lugnt säga att alla damer i publiken var väldigt nöjda med hans närvaro. Och det måste man ju ge karln, han är en grymt proffsig artist, bjuder på sig själv och, ja, han ser ruskigt bra ut... Appropå stiliga män, råkade jag på den här bilden idag när jag letade bilder till min föreläsning på nätet:

9 kommentarer:

  1. Ok till övre delen av bilden men blää för alla synliga ådror över jeanskanten. :-(

    SvaraRadera
  2. Åh nej, det enda som är likt mig på den där bilden är just blodådrorna över jeanskanten... är nog dags att besöka gymmet och solariet ;-)

    SvaraRadera
  3. "Råkade stöta på"... Vågar man ens spekulera i vad det är du ska föreläsa om? ;-)

    //PL

    SvaraRadera
  4. Vem ska bli ny förbundskapten i cykel?

    SvaraRadera
  5. fredrik, det är ändå inte du, så försök inte ens att övertala vemnukvinnanidittlivkanvara (VEM ÄR HON, SERIÖST?!)
    /liten oförstående och mer förvirrad än vanligt syster..

    SvaraRadera
  6. Fredrik- du sa att du tog det fotot för privat bruk, och sen hittar jag det här! Vi har en del att prata om, ring mig!

    SvaraRadera
  7. Vad ska du göra på ett solarium? Det är ju samma sak som att en tandlös skulle köpa en tandborste...helt bortkastat:-)

    SvaraRadera
  8. SATS har ju tagit bort sina solarier pga WHOs varningar så det är nog bäst att låta bli. Vad vore en cyklist utan sina ränder...

    SvaraRadera
  9. vad ska du föreläsa om? man blir nyfiken ;)

    SvaraRadera