torsdag 19 mars 2009

Borta bra...

... men hemma bäst. Och jag står faktiskt vid de orden trots att grabbarna gjorde detta när jag åkte till flyget igår...
... och trots att mitt hem för tillfället ser ut såhär (och detta är efter att jag fått lite ordning)
Var bl.a. och hämtade ut min nya "multifunktionsapparat". Borde dock ha kollat upp dimensionerna på den rackarn eftersom jag nästan inte fick in lådan i bilen eller genom ytterdörren.
Noterade även i morse att jag lyckats med konststycket att gå upp två kilo i vikt senaste månaden trots etapplopp och träningsläger. Hmmm :-/

På lördag blir det en riktig idrottsdag. Först egen träning (jag lurar på simning och kanske lite roddmaskin), därefter åskådare på Svenska Skidspelen och slutligen raka spåret hem för att titta på avslutningen av Milano-San Remo. Ahhh!
Dessvärre måste jag nog packa mig iväg till Uppsala redan på lördag kväll eftersom mitt flyg till Frankrike går klockan 06:20 på söndag morgon. Morr!

1 kommentar:

  1. lycka till i Frankrike. jag tar din plats på Mallis! ;-))

    SvaraRadera