fredag 16 april 2010

Oj oj oj...

... det är mycket nu :-)

Inte en uppdatering på bloggen på över en vecka. För att ni inte ska tro att jag har dött en tragisk och alldeles för tidig död, så lägger jag upp länk till examinationsseminariumet för min D-uppsats om effektmätare som hölls för några veckor sedan. Vill man lyxa till det kan man även ladda ner åhörarkopior på min presentation av uppsatsen :-)

Själva uppsatsen i sin helhet kommer jag hålla på tills även den pedagogiska delen blivit examinerad, vilket bör ske i början av juni.

2 kommentarer:

  1. Intressant! Och underhållande! Fixar man 700 watt i snitt över en timme har man goda förutsättningar att lyckas som cyklist!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker gott att du kunde ha dött en för tidig död. Det hade ju inneburit att jag vunnit. ;)

    SvaraRadera