tisdag 14 juli 2009

Blogging is so 2008

Var nyss och såg Brüno tillsammans med Jocke. Tur att man redan var beredd på det värsta. Sasha Baron Cohen ÄR komplett galen. Att han inte blev mördad under inspelningen av några av scenerna är ofattbart (ex. när han blandar ihop Hamas och Hummus i en palestinsk-israelisk fredsförhandling). Det bästa är att mitt bland alla överdrivna tokerier ligger några små mer subtila budskap. En av de roligare är “For the second time in a century, the world had turned on Austria’s greatest man.”

Imorgon blir det "Funkyzeit" runt Siljan med några 30-sekundersspurter sista timmen!

Bilder och rapport från min födelsedagsridning i lördags kommer så fort jag min "pressansvarige" kommer in från Marnäs. Jag hade i alla fall trevligt på midddagen efteråt...

3 kommentarer:

  1. oj visste inte att du blivit äldre. Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Ser trevlig ut med drinkarna och sällskapet !
    Tiden går...
    Grattis i efterskott !

    SvaraRadera
  3. Ta en tur runt Valsan i helgen så kan vi ses en stund!

    SvaraRadera