fredag 24 juli 2009

Toppform min gamle vän

Old friend, by Chloe Parsons

“Prowling through jungles deep
At night we said our prayers
Morning sun would wake us
Sat beside with care.

Magical days of childhood
Quickly passed us by
Wishing those years again
We travelled side by side.

Animals seemed more wild
In unsure distant lands
Travelling across deserts
Walking hot sands.

Wishing those years back
We roamed side by side
Sat under stately tree’s
Those days were not lies.”

Idag körde jag 2x35min tempo på min väl beprövade temporunda runt sjön Runn. Det kändes bra, gick fort och effektmätaren påstod att jag snittade 390W på båda blocken. Jag har aldrig tidigare haft över 390W i snitt på så långa block på träning. Min gamle vän toppformen verkar ha kommit på besök. Väldigt lägligt inför nästa veckas Danmark Runt :-)

Har börjat testa Rotor Q-rings och hittills har intrycket varit mycket positivt...

2 kommentarer:

  1. En sån vän vill jag också ha!

    SvaraRadera
  2. Jag gissar att du kanske redan är medveten om det här eftersom du har koll men som en fyi brukar Srm tillsammans med Qrings innebära en viss skillnad i effekredovisningen jämfört med vanliga runda klingor.

    Lycka till i Danmark.

    SvaraRadera