torsdag 21 januari 2010

Det finns alltid mer att ge

Idag åkte jag skidor på Lugnet. Fick ihop ett tufft pass med mest stakning runt elljusspåret. Blev rejält sliten och gleda förnöjt ner mot stadion efter ett väl genomfört pass. Nästan nere möter jag J. Westergren som precis ska ge sig ut på ett kort lunchpass. Kronometern står på 1h35min och jag är kokt, men till min stora förvåning hör jag min egen röst "jag hakar på"... hur naiv får man vara?

Det blev 45min extra träning och nu, nu blev jag trött på RIKTIGT. Jens ringde senare och berättade om sina pulsvärden för vår runda...

Högsta puls: 193 (195 är maxpuls)
Snittpuls: 181

No shit, brainiac, jag ligger för fan i gipsvagga här hemma!

1 kommentar:

  1. Halloj Fredrik,

    Stort tack för idag. Det var riktigt skoj!
    Kolla in min blogg för ett par bilder och lite vad jag skrev.

    Mvh
    Fritz

    SvaraRadera