onsdag 30 juni 2010

Dropbox

När jag ändå är i "hemsiderekommenderartagen"...


Dropbox gör att man synkar filer mellan flera olika datorer så att man alltid har den senaste versionen att tillgå oavsett vilken dator man sitter vid.

Jag har faktiskt bestämt mig för att gå över till "andra sidan"... datormässigt det vill säga. Snart är det bara äpplen som står för min datoriserade del av livet. För några dagar sen beställde jag en iPhone 4 och så fort jag får tid så ska jag gå ner på stan och köpa mig en MacBook Pro, har dock inte helt bestämt mig för om det blir en 13" eller 15". Blir i alla fall jävligt smidigt att använda Dropbox under "inkörningsperioden" när jag säkert kommer att behöva jobba med båda datorerna paralellt i viss mån.

5 kommentarer:

  1. Dropbox kör jag även i iphonen.

    köp en 15"
    När du reser sen kommer du mest använda IPADEN som du kommer köpa senare....

    P.s Välkommen in i prylträsket

    SvaraRadera
  2. Grattis och välkommen in i äpplets förtrollade värld!

    SvaraRadera
  3. Håller med. Dropbox är grymt.
    Om ni använder min inbjudan-länk får ni 250 MB GRATIS! https://www.dropbox.com/referrals/NTMxMjY0NzI5

    SvaraRadera
  4. Håller med Johan där uppe. Jag kör utan iPad och är nöjd med en 13". Men ska du ha the big three, då får du satsa på en 15", alternativt går du helt coco-banan och skaffar en iMac när du ändå håller på.

    SvaraRadera
  5. Finns bara ett alternativ: 15" med matt skärm (och hög upplösning)

    SvaraRadera