måndag 8 februari 2010

Cykelkultur en måndagmorgon

De som läser denna blogg har säkert räknat ut att min stora dröm är att vara musiker. Sorgligt nog lider jag brist på någon sorts musikalisk talang har dessvärre varit tvungen att satsa på cykling istället. Därför blir jag lite extra glad när fenomenen musik och cykling förenas. Musikkollektivet "I'm from barcelona", ni vet de som hade en hit med låten "We're from Barcelona" för 3-4 år sen, är på gång med nytt album. 27 nya låter som släpps på deras hemsida. Bland dem finns även en smakfull cover på Kraftwerks klassiker "Tour de France". Måndag morgon kan vara en glädjens stund :-)

4 kommentarer:

  1. Du lovade att du skulle börja i gosskören så vi kunde spela ihop! Känner mig bedragen på en bandmedlem här... Fast är väl kanske bättre om jag sjunger själv ;-)

    SvaraRadera
  2. Det handlar mest om att dricka öl! och det är inte så svårt...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker de kunde ha lämna originalet ifred.

    SvaraRadera
  4. jag tycker de borde ha struntat i att släppa låten ö h t

    SvaraRadera