torsdag 25 mars 2010

CSI Miami

Kikar på CSI Maiami medan jag äter middag. Man vet att det är uselt utbud på TV'n när CSI Miami är det mest intressanta (missade tyvärr det jag hade tänkt se ikväll, nämligen herrarnas 4000m förföljelselopp på bana, men hann se att Taylor Phinney vann)... David Caruso i huvudrollen som Lt. Horatio är bara så sjukt dryg och töntig att det är värt att blogga om!


Nåja, när jag ändå sitter här vid tangentbordet kan jag meddela att morgondagens examinationsseminarium inte kommer att streamas live, men kommer att finnas på Högskolan Dalarnas hemsida i efterhand. Jag lovar att lägga upp länk och även åhörarkopior för min presentation av uppsatsen. Själva uppsatsen kommer nog också upp här på bloggen, men troligen inte förrän i slutet av maj eller början av juni då förhoppnginsvis också den pedagogiska delen blivit examinerad och godkänd. Imorgon smäller det... wish me luck :-)

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Visa dem hur ett diskhjul skall rullas...

    SvaraRadera
  2. Hej !
    jag ser inte att du skall göra annat än succè när det gäller ditt favorit ämne!
    Nail it!!
    Limpen

    SvaraRadera
  3. Ja! Tack! Jag skulle kunna starta en blogg bara för att få skriva ett inlägg om Horatio's totalt menlösa onliners.

    SvaraRadera