fredag 5 mars 2010

Intellus SK

Nu har jag äntligen fått tag på en startplats. På riktigt den här gången. Via Bosses dotter Susanne fick jag kontakt med Andreas Wickström som inte hade möjlighet att använda startplatsen han köpt till företaget Intellus AB. Han ville inte ha något betalt för platsen, men hade kravet att jag körde för Intellus SK på loppet. Känns som en "fair deal"...

Det här med att fixa startplatsen har nästan varit som ett lopp i sig som jag nu gått i mål i. Nu är det bara den lätta biten kvar, att staka sig fram till den här målportalen :-)

4 kommentarer:

  1. Grattis till en kamp väl utförd!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Oscar. Grattis till vinsten. Hoppas det riktiga loppet går bra med

    SvaraRadera
  3. Vilket led står du i?

    SvaraRadera
  4. FAn, våren ser ut att ha kommit tidigt till Mora. Blir tufft att staka där.

    SvaraRadera