måndag 22 mars 2010

Examination

Min kombinerade C-uppsats i idrottspedagogik och D-uppsats i idrottsfysiologi var färdigskriven redan i december 2008. Tråkigt nog blev en av mina handledare sjuk i cancer precis innan det var dags för examinering och det hela sköts på framtiden. Han verkade vara på bättringsvägen men dessväre dog han tragiskt nu i höstas :-(

Nu ska i alla fall den idrottsfysiologiska delen av uppsatsen examineras på fredag. Är det någon av er bloggläsare som är intresserade av att närvara är ni förstås varmt välkomna. Klicka på bilden nedan för se inbjudan.


Eventuellt kommer examinationsseminariet även att läggas ut som "live stream" via högskolans hemsida, så att man kan delta utan att åka till Sverige idrottsepicentrum, Falun. Jag får dock be att återkomma med detaljer om detta...

4 kommentarer:

  1. Coolt, tyvärr kan jag inte åka till Falun. Men det skulle vara kul att kolla på livestream!

    SvaraRadera
  2. Synd för mig att ni har det i Falun, annars hade jag kommit.

    SvaraRadera
  3. En livefeed är ett måste!

    SvaraRadera
  4. Kan man beställa en kopia av din uppsats?

    SvaraRadera