tisdag 9 mars 2010

Interna klockan

Eftersom jag var uppe och jobbade till kl 23:30 igår kväll och inte somnade förrän ca 00:45, var jag inte så nöjd med att vakna pigg som en mört kl 06:18. Låg visserligen kvar till någon minut efter sju i hopp om att få somna om någon timme eller så. Vasaloppet verkar ha rubbat min interna klocka, för jag brukar i alla fall sova minst 7 timmar.

Inte nog med att jag vaknade för tidigt, när jag slår på TV'n för att titta lite medan jag äter frukost är det första jag ser någon som gör ett repotage om cykelträning på trainer. Det var radioprogrammet Rivstart på Bandit vars programledare Peter Sandholt gjorde sitt första TV-repotage och valde detta även för mig märkliga ämne. Men å andra sidan så har de ju även gjort kvalitativa repotage om normala grejer som Stripaerobics. Det här med sända radioprogram i TV genom att montera upp en kamera i studion har jag inte riktigt hajat. Nä, tacka vetja riktig morgon-TV...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar