onsdag 3 mars 2010

Fiasko!

Upptäckte ikväll att det blivit något missförstånd med den som skulle anmäla mig till Vasaloppet. Jag är inte anmäld och i dagsläget har de 16398 anmälda och taket ligger på 15800. Nu kan inte ens "de rätta kontakterna" fixa en efteranmälan.

Jag jagar därför efter någon som vill sälja sin plats. Finns det någon stackars otursförföljd sate som blivit förkyld, tvingats iväg på någon tjänsteresa i sista sekund eller helt enkelt inte känner sig förberedd nog och ser detta erbjudande som ett gyllene tillfälle att slingra sig ur "eländet"? Kontakta i så fall mig på fredrik@toppfysik.nu!

Skapligt praktfiasko i fall jag inte ens kommer till start efter allt snack, all "hype" och alla förberedelser...

3 kommentarer:

  1. http://www.blocket.se/goteborg/Startplats_till_Vasaloppet_26154072.htm?ca=11&w=3
    För att slippa fiska kan du kolla länken :-)

    SvaraRadera
  2. Är det inte lättare att erkänna att du blivit nervös, fått kalla fötter och inte törs åka? Att skylla ifrån sig på icke namngiven person är ju en grundskoleklassiker som ingen går på... ;-)

    SvaraRadera
  3. Var på vippen att tipsa dig om detta redan i söndags när jag såg att du bara fanns med i öppet spår när jag sökte på hemsidan. Men jag tänkte att du hade kontroll på det där...

    SvaraRadera